SKRIVET: 2011-08-18, kl 09:09:30 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Comeback lixom

Hej hopp alla bloggläsare!
Vi har kommit fram till en grej. Vi börjar blogga igen! :D
Japp, ni läste rätt. Det som hände har hänt, men det har vi glömt bort nu och därför fortsätter vi för vi är ju lixom absolutelit, hehe.
Dessutom ere nog mycket roligare att läsa när vi börjar på Berga igen och om allt knasigt som händer där ;)
Så ah, i dem kommande inläggen så kommer presentationer om oss och hästarna till dem nya läsarna (och även för er gamla, fast jag antar att ni ändå hänger me?)
Och nu förväntar vi oss massa kommentarer och sånt, för det behövs verkligen!
Ni e bäst, vi oxå! :D
/Absolutelit - Emma, Gullman, Pijano & Escada

Kommentarer
Postat av: Angelika

Shit vad roligt:D

2011-08-18 @ 12:33:04
Postat av: Elvira

Underbart! Har tittat in här var och varran dag i hopp om detta :D

2011-08-18 @ 22:15:13
URL: http://stallmupparna.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Tycker ni Berga är en bra skola?

Jag börjar gymnasiet om ett år och kan verkligen inte bestämma mig vilken skola jag ska gå. Okej jag har ett tag på mig men endå. Jag vill gå hästlinje och läsa så mycket om hästar som möjligt. Läser man mycket häst på berga eller är det mer traktor, kossor och sånt där? Skulle bli jätteglad för svar! Älskar eran blogg förresten och Emma du har sån himla bra kontakt med dig och Pijano. Du är verkligen en förebild för mig!

2011-08-18 @ 22:56:09
Postat av: Ellinor

Åhhhhhhh yey :D

säger som Elvira, har vart inne var o varannan dag =)

2011-08-19 @ 16:07:56
URL: http://erikaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0