SKRIVET: 2011-08-23, kl 08:11:05 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

De e inte lätt när de e svårt

Svårt att uppdatera utan dator, men nu fixade jag en iaf. :)

Dagen igår sög. Eller iallafall när man skulle ta sig nånstans kommunalt. SL var helt knas hela dagen så jag fick bla annat gå till skolan i regn plus att jag aldrig kom fram till stallet. Så bästa Emma mockade åt Esci, Taaaack! :D

Annars så vare rätt chill. Var ju första skoldagen och så, så jag hade lite lektioneroch slutade runt 4 :)

Hmm har inte så mkt mer att säga. Händer inte så mkt saker just nu faktiskt..

Och någon undrade vad mina föräldrar tänkte när dem döpte mig till Columbine (?). Ehmm.. vet inte vad jag ska svara på de faktiskt.. Fråga dem! :D Och jag heter Tara Columbine Izabelle bara att Columbine e tilltalsnamn.. Fult, fint, whatever.. The End




Pelleplutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0