SKRIVET: 2011-08-22, kl 01:00:37 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Fan. Fan. Fan.

Där kom precis verkligheten ikapp mig. Fan. Äckelfan. Jag vill gå och lägga mig i sängen och aldrig mer gå upp. Jag kommer aldrig palla den här hösten. Jag som känt mig så jäkla stark och liksom "WOOOOW, jag klarar ALLLLLT", men nu insåg jag precis att 6 (!!!!!!!!!!!!!!) IG:n från ettan som jag MÅSTE plugga upp. Det är fan omöjligt. Liksom samtidigt som allt annat forsätter. Fan för det här. Jävla fan. Skulle aldrig satt mig i den här sitsen. Eller skulle aldrig sökt gymnasium överhuvudtaget. Skulle ha jobbat istället. Hade varit så jävla mycket bättre. Nu skulle man ju lika gärna bara hoppa av, men då har man liksom "pluggat" ett helt år heeeelt i onödan. FAN FÖR DET HÄR!!!

Aja. Mmmmm vad kul att börja skolan imorn då :)

Och ja, jag går Häst-Häst. Världens lättaste linje som finns. På Berga. Slappaste skolan. Jag vet. Jag suger. Misslyckad. Sämst, osv. Bajs.



Nu ska jag fortsätta med mitt tröstätande.

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Anette & Totte

Men hur har det kunnat bli så här Emma :'(

Jag trodde att dina betyg var skapligt bra....

2011-08-28 @ 17:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0