SKRIVET: 2011-08-21, kl 19:35:58 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Fullt ös

Hejsan hoppsan!

Har varit väldigt effektiv idag känner jag. Började dagen me en sväng på stan för att inhandla det sista inför skolan imorgon. Direkt´efter de åkte jag till stallet och fixade me Escada. Red lite på banan idag igen. Hade de vanliga tränset och bettet idag och hon kändes verkligen jättefin. Nästan lite seg sådär, gick inte emot skänkeln men var lite nonchalant.

Satte upp ett litet kryss och skuttade över typ 2 ggr i varje varv för att känna hur hon var att hoppa me de bettet. Alltså om hon skulle dra efter ellar gå att stanna, hehe. Och det gick jättebra! :D
Ska hoppa ordentligt ngn dag nu i veckan för hon blev riktigt hoppsugen, hihi, jag me ;)

Efteråt så fixade jag allt snabbt innan jag drog till Berga och lämnade all packning. Flyttar ju in imorgon lix, woha!
Vilket e perfekt då jag typ tröttnat på att bo hemma hela sommaren.. :P

När de var klart mötte jag upp Sarski i vh för lite solning, gossip å allt dedär som vi brukar göra, höhö. Lite skolångest inför imorgon men jaja ;)



Yä!

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket stall står din häst i ? :)

2011-08-22 @ 16:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0