SKRIVET: 2011-08-30, kl 08:53:16 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Gårdagens ridpass

Igår så red jag direkt efter att jag slutat. Alltså blev de rätt ridigt eftersom att jag slutade runt 2. Red ett liknande ridpass som dagen innan och hon kändes jättefin. Brydde sig inte alls om tratorerna som jobbade på åkern brevid utan fokuserade på arbetet till 100 % :)

Gjorde mycket övergångar, öppnor och slutor och hon lyssnade kalasbra! ;)

Efter middagen så gick jag en lite promenad med henne och hon var jättesnäll och traskade glatt på!

Gårdagens Outfit:

Träns - Dy'on
Sadel - Cobra
Fårskinnspad - Medi Lamb
Schabrak - Schockemöhle
Benpaddar - Schockemöhle
Benlindor - Kingsland

Hjälm - GPA
Tröja - Gina Tricot?
Väst - Kingsland
Ridbyxor - Whitaker
Ridstrumpor - Kingsland
Skor - Mountain Horse


Blev tyvärr inga bilder från igår..



Finaste :')

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0