SKRIVET: 2011-08-30, kl 01:17:22 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Haha, sämsta bloggarN

Aja, allt är bättre än inget! Har haft fullt upp, eller nä, fast nästan. Inte ens kollat datorn öht hihi :P Men igår red jag Pijano på stora ridbanan, det gick väl hyfsat. Han var snäll men inget extra blev det liksom. Bella hoppade upp och testade honom lite också!! :) Idag så fick han gå på banan igen på förmiddagen och han var superduperfin då! Satte till och med passagen en hel långsida i takt och balans - stolt hästägare!! Sen red Bella lite på honom på kvällen nu igen, och det gick bra. Han jävlades lite, även med mig när jag hoppade upp ett par varv, men annars var han väl snelhest :)

Annat som händer dååå.. Ska rida Anna imorn. På onsdag är det hästövningar och det har förresten kommit en ny liten pålle, en 5-årig travare hit :) Så vi ska typ hänga på den på onsdag också för den är inte inriden, kuuuul! Älskar sånthär haha! Förövrigt har jag världens bästa schema, halvdagar varje dag förutom fredag som jag är ledig på haha. Fast har stalltjänst så ah.. helgen spenderas ju här då ändå ;)


Känns som det börjar bli vinter förresten. Så passande med en gammal vinterbild på Pijanobus från förra året typ. Fan, vart tog sommarn vägen?

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle gärna vilja lära min häst massor med trix, han kan höger och vänter haha.. Han är väldigt lättlärd men jag vet inte hur jag ska göra för att lära honom, vore coolt att lära han stegra! Han är inte dum i ridning så tror inte han skulle börja göra det som en olat. Skulle inte du kunna hjälpa lite hur man lär ut en häst olika trix på ett enkelt sätt? :)

2011-09-05 @ 18:48:53
Postat av: Danielle

Det var jag som skrev kommentaren innan.. datorn skickade inlägget lite för snabbt bara ;)

2011-09-05 @ 18:49:52
URL: http://frysmarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0