SKRIVET: 2011-08-29, kl 08:06:25 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Jag hjärta stalltjänstmornar

Haha, eller..?

Har egentligen inte stalltjänst nu.. Eller jo på sätt och vis. Alla tar ju hand om sin egna häst själv så jag måste ju lixom ändå gå upp tidigt osv. Och det kan ju vara liiite segt kanske :P

Men idag så har vi iallafall släppt ihop hästarna i sia nya hagar. Escada får ju inte gå med Pijano längre eftersom dem står i olika stall. Känns ju trist, men hoppas att det ska gå bra iallafall :) Så hennes nya hagkompisar är nu Izzi & Didden :) Ihopsläppet gick bra, ingen action här inte, men de var ju iofs rätt skönt. Dem stod snällt och käkade maten å så.

Jag börjar om knappt 2 timmar. Har inte ngn speciell rolig lektion idag inte. Men slutar tjugo i två iallafall så de e ju jätteskönt! Ska försöka hinna rida och fixa i stallet innan middagen och jag tror nog faktiskt att jag hinner :)

Är galet taggad på denhär veckan. Iallafall med ridningen. Beror nog på att hon så fin att rida, hihi. Ska försöka klämma in lite hoppning nu i veckan btw. Vet bara inte på vilka dagar man får hoppa och inte osv. Får försöka ta reda på de ;)



Mina tyglar som jag beställde förut har kommit oxå, så jag bad mamma hämta ut dem. Wiie!

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0