SKRIVET: 2011-08-27, kl 08:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Min största stolthet

Vill ni veta sanningen..? Jag är sjukt stolt över att äga min häst. Virgio Pijano, arabiskt fullblod. Det finns så mycket fördommar om just araber, och jag inräknar mig själv där ibland också. Men i mina ögon har min häst bevisat motsatsen av mycket jag tyckt och tänkt tidigare. Han må vara en liten arabjävel, men fyfan vad fin han är. Andra behöver inte hålla med, jag bryr mig inte. Men han är världselit i mina ögon. Utan tvekan.

Låt mig presentera min absolut tvättäkta och renrasiga arabvalack på 15 år och 156 cm. Världens finaste arab i mina ögon. Eller jag skojade bara, världens finaste häst. Kom ihåg, bara för att många är på ett visst sett - så är det inte omöjligt att bryta mönstret. Inte ett endaste dugg omöjligt.































/ Emma

Kommentarer
Postat av: Lisa

FYFAAAN va fin han är! Så jävla snygg, och måste bara säga att ni är galet grymma båda två! :)

2011-08-27 @ 14:04:03
Postat av: Sofia

Så sjukt fina är ni! :)

2011-08-27 @ 22:18:49
URL: http://evlingeryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0