SKRIVET: 2011-08-26, kl 02:12:32 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Mycket som händer

Ojdååå. Men vi lovar att uppdateringen blir elit till helgen och nästa vecka! :D Så ingen fara, bloggen kommer inte fortsätta vara såhär stendöd - tro mig. Kan dra lite kort vad jag hittat på nu under veckan när jag inte uppdaterat nått :)

Flyttade ju tillbaka till Berga i måndags. Slut på sommarlovet, japp. Efter det har jag typ kört Anna varje dag.. Höhö. Och ridit Yoggi som varit heltokig :D Idag körde jag förresten fort för första gången med Anna, wiho - det var askul och gick kalasbra. Bilder kommer såsmåningom! Pijano't har jag givetvis åkt till också, longerade nån dag, vila en dag och annars barbacka + lite barbackahoppning. Man får ju passa på, flyttar ju honom till Berga på lördag så då är det slut med sånt.. Juste förresten, har ju haft lektioner också givetvis. Fast fett soft schema - tre halvdagar och ledig imorn. Det är najs!

Fast var inte säkert att jag kunde rida Anna imorn så antar att jag kommer sova bort hela dagen och sen åka till Pijano :P Sen har det hänt SÅHÄÄÄR mycket andra grejer också ;) Men hästbiten är det mest intressanta, ellerhur? ;)

 Orkar inte leta efter en passande bild, så blir ingen.
Hörs imorn, lovar det ;)

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Angelika

Får ni inte hoppa barbacka på berga o:

2011-08-26 @ 11:27:40
Postat av: linn

Gud va kul att det går bra med anna! Åhh, vill gärna se bilder :D

2011-08-27 @ 23:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0