SKRIVET: 2011-08-18, kl 22:54:06 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

En liten presentation

Hej hopp!
Mitt namn är då Gullman, eller njae, Columbine om man ska vara noga, men till vardags blir de Gullman, haha. Jag går på Berga Naturbruksgymnasium och börjar nu på måndag andra året. Min klass heter Häst-Natur och självklart går jag inriktingen trav då det är klart roligast! :D Jag bor även på skolan på vardagarna vilket är galet roligt, plus att min häst även står uppstallad där.
Lite om migsjälv då.. Jag är väldigt snäll, faktiskt, är bara dryg mot personer som är dryga mot mig etc, simple as that! Jag älskar att skratta och gör det typ helatiden, väldigt högt och brutalt oxå, höhö. Ehm.. ah. Älskar även stt typ bara flippa galet ibland + att jag har bästa humorn! :P
Min fina tottohest heter Escada och är ett stort svart halvblodssto på 7 år, importerad från Lettland. Har tidigare stått på ridskolan som jag red på förut men efter att totalt kärat ner mig i den hästen kunde jag självklart inte släppa taget, så efter lite om och men så köpte jag henne därifrån och hon fick flytta till Berga. Och tur va väl det eftersom att hon inte trivdes på ridskolan efter saker som hände henne där. Många tycker nog att hon var lite av en "problemhäst", men nej. Enligt mej var hon bara missförstådd och osäker. Men känner man henne så är hon en pärla och helt klart världens snällaste :)
Nu på sommarlovet har jag de sista veckorna jobbat på Berga i travstallet och kört/ridit travarna. Och kan verkligen säga att jag älskar dem hästarna. Varenda en på sitt egna lilla sätt. Men självklart så gillar man någon mer än någon annan, hehe. Så ah, Chippen är min stora favorit. Älskar att köra honom och älskar att rida honom. Plus att han är så galet söt, höhö. Gillar även Fantom väldigt väldigt mycket. Han är bara så himla fin och allt sånt, även han en riktig pärla ;)
Tror nog redan att dem flesta vet vem jag är osv, hehe. Så längre presentation av mig blev det inte. Om ni undrar något ere bara att fråga! :)
/Gullman

Kommentarer
Postat av: bella

heter du columbine?? :s asså som förstanamn??

2011-08-19 @ 13:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0