SKRIVET: 2011-08-19, kl 22:10:16 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Shit vilken dag



Finaste Chippen

Puh.. e heeelt slut nu asså. Hållt igång verkligen typ hela dagen. Fast det har ju iofs varit jätteroligt de me! ;)

Åkte ju till Berga imorse med Emma och där har vi tillbringat nästan hela dagen. Och somsagt så var det hoppning på schemat så det första vi gjorde va att bygga fram lite hinder. Efter det började vi med dem första hästarna: Chippen och Yoggi. (Emma lär ju berätta om hur de gick för henne i ett eget inlägg) såå jag berättar om hur de gick för mig helt enkelt.
De var ju första gången som Chippen hoppade och jag måste säga att han verkligen var duktig. Först så fattade han ingenting och var lite skeptisk. Men efter ett tag så tyckte han faktiskt att det var väldigt roligt. Dock så blev det inga graciösa språng då han travade över, hihi, så söt :)
Och jag tyckte självklart att det var superkul!
Efter dem hästarna så käkade vi lunch och fixade iordning Jalle och Anna. Jenny hoppade oxå på Santana :)
Tror nog inte Jalle hade blivit hoppad så mycket tidigare heller men han tyckte de va superkul iallafall. Haha och självklart jag med :D
Söta Jalle










Travsara fotade hela tiden så mer bilder kommer kanske lite senare :)
/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0