SKRIVET: 2011-07-18, kl 17:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

18 juli

2007









För exakt 4 år sedan hyrde jag en fjordhäst som hette Paulina. Hon var verkligen det finaste jag hade skådat någonsin då, en riktigt drömhäst - jag lovar. Egentligen är inte jag riktigt "fjordhäst-ryttaren", men åh den ponnyn alltså ♥ Går inte att beskriva. Men just den här dagen blev hon dålig, fick feber och sånt. Så hon var tyvärr tvungen att åka tillbaka. Dock kom det en annan fjording på kvällen - Sandra! På alla förutom den sista, som är på Sandra, är det Paulina :)

2008







För exakt 3 år sedan hyrde jag en fjordhäst som heter Blenda. Jag kan inte mer än säga att det var den första hästen som visat så hög tillit till mig. Saknar henne otroligt mycket, hade jäkligt kul med henne alltså! ♥

2009 - Får jag ha osagt. Då jag inte kan hitta någonstans vad jag gjorde då. Men antar att jag.. red. För det gjorde jag varje dag :P Dock så hade jag Pijano då, fast inte just under den perioden tror jag. Äsch jag vet inte. Jobbade nog iallafall = red massor av hästar. Dock vet jag inte vilka haha!

2010







För exakt ett år sedan
var Pijano ruskigt nära att lägga sig för första gången på kommando. Han liksom vajade fram och tillbaka, men la sig aldrig. Meeeen, dagen efter, den 19 juli 2010, small det. Det var den dagen han för första gången la sig ner på kommando alltså. Sen fortsatte det bara framåt :)

Memories never die..

/ Emma

Inlägget är skrivet den 15 juli 00:05, alltså tidsinställt.

Kommentarer
Postat av: sara

söta bilder du har på min häst :)

2013-09-29 @ 00:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0