SKRIVET: 2011-07-25, kl 12:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Åh ♥

En absolut favoritbild jag alltid har haft, är en rätt "dålig" (fotad med min Nikon D40 och superful outfit osv) bild men ändå så jävla perfekt i mina ögon. Det har den alltid varit, och jag har alltid velat ha en liknande nu i efterhand. Den jag pratar om togs i början av sommaren 2010 om jag inte minns helt fel, av bästa Felicia. Och igår, togs den jag längtat så efter. Dock med superduper ful driv-outfit "tyvärr" hahah.. Tagen av bästa Felicia även den, fast med hennes bra kamera!

Bilderna är ju nästan identiska, dock lite olika vinklar. Men åh. Älskar! Sen att jag alltid tyckt att Pijano sett så jääävla snygg ut på den från 2010 och nu är ÄNNU snyggare på den nya - gör ju inte saken värre. Mums!



/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0