SKRIVET: 2011-07-07, kl 12:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Bästa Felicia

Alltså. Ni lär ju nästan veta vem Felicia är vid det här laget. Men alltså. För er som inte vet :) Hon är världens bästa vän. Ibland önskar jag att alla skulle få ha en sån vän, faktiskt. Fast ne, vill ha henne för mig själv haha. Vi har så galet kul tillsammans alltid. Flippar galet. Hela tiden. Och det har vi alltid gjort och det lär vi alltid göra. Vi levde verkligen tillsammans förra sommaren. Och hela året innan det typ. Antingen bodde jag hos henne eller hon hos mig.

Vi kan göra precis vad som helst tillsammans, eller ah typ :) Vi festar, vi chillar galet, vi sover, vi äter, vi är i stallet, vi åker på tävling.. Ja. Vi har verkligen kul vad det än gäller för något. Vi har säkert fuckat upp en hel del kanske. Men jag ångrar ingenting, faktiskt. För tänk sen när man är vuxen och tråkig, vilka jääävla historier man har att berätta då vill jag lova. Jag tror faktiskt vi kommer vara kompisar för resten av livet, och det är inget jag bara säger. Vi har delat så mycket tillsammans, och vi lär väl sitta där i gungstolen som 80 åringar (om vi ens blir så gamla haha) och garva åt torra skämt också :) Dit jag ville komma var, att jag är SÅHÄR jävla glad att jag har världens bästa Felicia och jag älskar henne SÅHÄÄÄÄÄR mycket! Och HÄÄÄR får ni lite bilder från någon dag sen när hon red Pijano uppe på ängen. Proffsfotografen är givetvis jag ;)











/ Emma

Kommentarer
Postat av: tilia

http://jossanamigo.blogg.se/2011/july/dag-3-skriv-ett-inlagg-om-en-fin-hastponny.html#comment

2011-07-07 @ 13:22:26
URL: http://upgrademe.blogg.se/
Postat av: PATRICIA - vinn en design

super snygga bilder, han passa i rött ;)

btw, gillar din ourfit (mjukisbyxor och vanliga skor;))

2011-07-07 @ 13:45:55
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0