SKRIVET: 2011-07-06, kl 02:18:14 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Blåååått och rööööött

Eheeeej. Jag är jättehungrig och övertrött :( MEN DET BLIR BRA! Lång dag som mestadels spenderats på Bertil Gijtarr Csendes Skoog (kaaan det vara en moppe?) men även på min lilla pålle och tänkte bjuda på lite bilder från det. Riktigt ball outfit om jag får säga det själv ;) Juste, åkte även till Lillhästen i Stav och köpte ett grimskaft haha.. WOOOPWOOOP. Livet är bra!

Ridpasset idag gick dock till typ 99% åt helvete.
Äsch, nu ska vi inte vara negativa ;)












Nån som var lite pigg.. kanske ;)




Min häst har en väldigt speciell talang. Han kan stå på ett framben :D




HAHAHAHHA. Kanin-Pijano :(




KOLLA VAD SÖT. JAG DÖR.






Här snackar vi tramp i piaffen - duktig pålle! :) Lite ur form men äsch haha..







F-Ö-R-L-Å-T för dessa bilder som får mig att framstå som en riktigt dålig förebild haha :( Men det var SJUKT varmt, så klarade verkligen inte att ha hjälmen på huvudet och Pijano behövde verkligen ridas lite till. Hehe oups.. :(












Ser ni hur sjukt varmt det var eller!? Min flugskimmel blev grå..


Buga på "fel" ben :)























Bilderna är fotade av Felicia! :D

/ Emma


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design

superfina bilder, så coolt med alla trix ;D

2011-07-06 @ 09:29:51
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: rebecka

passar tsm(: och så jäkla fina bilder också!

2011-07-06 @ 13:34:29
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se
Postat av: Stella ♥

Vilka sjukt fina bilder!

Blev grymt glad av att bara titta på dem :D Sen tycker jag att det såg jätte coolt ut när du tog samma färg på lindorna på dem snett emot varandra och en annan på dem andra två :D

2011-07-07 @ 22:26:01
URL: http://wecandoittogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0