SKRIVET: 2011-07-17, kl 22:55:25 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Dagens ridpass - Escada

Escada fick ridas litegrann på ridbanan idag - barbacka. Red rätt sent och självklart skulle det då börja regna, menmen. Hon kändes jättefin iallafall. Kände bara igenom henne lite. Hon var mjuk och lyssnade bra, även fast det var ngn som låg i gräset på åkern och plockade gräs (?). Gjorde klockrena skänkelvikningar och travade över en liten bom på åttvolt. Red rätt kort eftersom klockan tickade, hehe. Men hon var fin iaf ;)



Hon ville verkligen inte ställa upp på bild idag, men fotade iaf outfiten..





Träns - hackamore
Schabrak - Schockemöhle
Täckesgjord - ?
Senskydd - Pro

Förövrigt var jag jätteseg idag. Gjorde allt i min egna lilla takt och bara njöt av tiden i stallet. Var verkligen mysigt att bara vara där och fixa utan att tänka på att passa bussar hit och dit. Var så seg att jag stannade tills kvällsfodringsdags. Så jag ringde å sa at jag kunde ta den. Så innan jag åkte därifrån så nattade jag hästarna, hihi :)

Imorgon följer min kompis Maja med ut till stallet, yeey! :D

/Gullman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0