SKRIVET: 2011-07-17, kl 22:45:54 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Dagens ridpass - Pijano

Red somsagt ut en sväng och skrittade å travade. Skrittade fram ett bra tag, tills jag kommit förbi den stora tunneln vid Kalvsvik och lite så. Då började jag trava lite smått och han kändes jättefin. Fortsatte en bit upp till gravfältet och red runt den slingan där. Tog såklart skrittpauser då och då. Gjorde lite skänkelvikningar på en väg innan jag red tillbax till stallet.  "Travade av" på grusvägen som leder till tunneln och skrittade sen hela vägen hem :)
Han kändes pigg och glad idag iaf vilket var roligt :D

När jag kom tillbax fick han en dusch, kratsade hovar, borstad svans och nya flätor i manen, nöjd pålle! ;)





Woupsi..!



Träns - lite av varje
Sadel - Cobra
Fårskinnspad - Jacson
Schabrak - Jacson
Magplatta (sadelgjorden var för lång?) - Clargie House kanske de var tror jag
Boots - Showmaster tror jag

/Gullman





Kommentarer
Postat av: Helena

Skylten ridning förbjuden,gäller endast utanför grusvägen,har stått i stallet som ligger bortanför gravfältet (mot V-H) fick skäll många ggr av arga tanter och gubbar.men vi hade kollat upp med kommunen så vi visste att vi fick vistaas på grusvägen:)

2011-07-19 @ 21:30:35
URL: http://www.freewebs.com/arabizar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0