SKRIVET: 2011-07-19, kl 17:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Detta vet ni kanske inte om mig

* Jag har en typ hudsjukdom som är otroligt ovanlig. Dock inget smittsamt eller så haha ;) Men här för inte så länge sen kliade det så mycket att det började blöda rätt regält hehe.. Varnar känsliga tittare för bilderna nedan redan nu hehe. Det är liksom askonstiga fläckar, som sprider sig hela tiden om man inte behandlar. Jag har inte orkat med det just nu, då det är förjävla jobbigt faktiskt :( Men borde väl göra't snart alltså! Vågar inte visa större bilder än såhär hahaha.. Äckligt! Jag hatar blod. Vill typ spy.

 

* Jag föredrar glass framför godis. Fast då fan ska det vara på mitt vis! Ischokladglass, med massor av chokladsås och strössel och banan i. Då äre perfekt. Så jäkla gott alltså! :)



* Jag vill och ska tatuera mig. Och kommer skriva "Pijano" på handleden, eller möjligtvis göra pianotangenter. Sen vill jag otroligt gärna tatuera in "I'm a space bound rocket ship and your heart's the moon" nånstans. Nu får ni veta en till grej om mig: Spacebound - Eminem, är min absoluta favoritlåt. Lyssnar inte så ofta på den längre, men alltså ingen kan förstå vad den låten betyder för mig.

* Jag har hemligheter som inte NÅGON vet om. Kul va? HAHA :D Nejmen, ah. Det finns faktiskt en del saker som inte en levande själ vet om, och som inte någon någonsin kommer få veta heller. MOHAHAH!

* Jag flög av på min första hopptävling, men det var även den enda hopptävlingen jag någonsin åkt av på. Och jag har tävlat en hel del. Men min hoppdebut blev på hemmaplan på en liten b-ponny, som ändå var lite för stor för mig då, kom till andra hindret sen fick jag hoppa själv - utan ponny ;)

* Jag älskar min lillebror mer än allt annat. Trots att typ ingen ens vet att jag har en lillebror.. Men ingen anar hur mycket han betyder för mig, jag skulle garanterat offra mitt liv för honom utan att tveka. Världens sötaste, underbaraste lilla kille. Dock var det väldigt, väldigt länge sen jag träffade honom nu..


År sedan denna bilden togs men sötnosarna Maya och Wille iallafall.

* Jag la upp denna bilden när jag köpt loss Pijano, och alla trodde jag köpt en annan och han sålts vidare. HAHA! Tråkig humor, jag vet :(



/ Emma

Inlägget är skrivet den 15 juli 00:36, alltså tidsinställt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0