SKRIVET: 2011-07-28, kl 16:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

En gång i tiden...

...fotade jag den här bilden.
På mina pengar.
MINA.
Omg.
Tänk om det var nu.
Lycklig hade jag varit, vill jag lova.



Fast.. har faktiskt köpt två nya sadlar nu. Så ska inte klaga. Skulle ju varit rikare än då, om jag inte köpt sadlarna. En Wintec Pro Dressyr cair new nånting, och en Prestige Versailles D, hopp, - båda nya. Dock har inte Prestigen kommit, den är beställd och kommer troligtvis i nästa vecka :)

Så.. Nu har jag på sätt och vis snart.. 5-6 sadlar att välja på.. Hahah. Nejmen, kommer ju ha 4 egna. Har en Kieffer Inn och en Kieffer Champion sen innan. Dock ska championen säljas.. snart. Men ska "ha kvar" hoppsadeln, och rida travarna med. Har på sätt och vis gett bort den till travstallet ;) Ingen av dessa två passar Pijano längre alltså. Sen har jag ju en Stübben som jag fått låna, ska lämna tillbaka den nu snart då. Sen har jag ju hoppat i Gullmans Cobra.. Haha mycket sadlar. Men dessa två nya är iallafall noga utprovade till Pijano, så det blir nog bra (dock blev det ju rätt påkostat också ;))

Tidigare har Pijano haft en Whitaker allroundsadel, jag som älskar JW avskydde just den sadeln mer än allt i hela världen hahah.. Sen har han bara gått med Kieffer Inn och Champion. Och provat typ 1278237 olika sadlar känns det som :) Han är en pest att hitta sadlar till vill jag lova..

Nu finns det inte mycket pengar kvar..

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0