SKRIVET: 2011-07-30, kl 23:13:23 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

...

Det ligger liksom lite bakom det här men ah. Orkar inte dra det här. Att jag ville blogga ensam har verkligen inget att göra med uppdatering eller nått sånt... Berättar kanske mer sen. Men jag kommer inte blogga på den här bloggen heller. För den är inte min. Den är våran, så är det bara. Den är inte mer min, än din Gullman.

Ah - det här är till bara Gullman. Om du läser det här, så tycker jag det är tråkigt att vi inte bara kan snacka med varandra. Det är liksom inte så svårt. Allt är ju bara cpförvirrande. Ring mig när du ser det här är du gullig!

Till er andra söta bloggläsare. Byebye, tillsvidare och så vidare..

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du börja blogga på Pijano.blogg.se? :D

Såg din nya header :)

2011-07-31 @ 22:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0