SKRIVET: 2011-07-10, kl 10:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Every great story has a beginning

Haha. Nu kommer det bilder som ni troligtvis blir lite förvånade av. På mig och Pijano, från -08 och början av -09. Våran historia började allt annat än bra kan jag säga.. Men vi har utvecklats en del på vägen hit - där vi nu är idag. Men, såhär var det förut. Det här var vi. Enjoy!


Haha åh, matchningen! <3<3






Vackert dressyrridande alltså.


HAHAHAHA, den här bilden! Kan inte annat än älska den! Hehe.. Pijano tror att det är han som går med mig och inte tvärtom och skiter fullständigt i att jag får dra allt jag har för att inte flyga som en vante efter honom. Bilden är så klockren på alla sätt och vis, att man får med att jag måste ge Waggie till mamma för att få stopp på Pijano hahahhahaha..


Full kontroll osv.. Var det ja..




Uteritt, woopwoop. HAHA






Villig häst framme för skänkeln, ohja :)


HAHAHA, love it!

Hoppas ni nu såg den fina harmonin och samspelet :) Hahaha, eller.. Aja, det är gamla bilder - skyller på det ;) Och ja, det var ibland lite av ett helvete första tiden. Och dessvärre ser nästan ALLA bilder från den tiden ut som dessa ovan. Så kan det va haha! HAHAHA Åh, vilka flaschbacks!

Som avslut får ni dessutom lite film. HAHAH, efter ca halva kommer hoppning. Åh jag dör. Så kul att jag skrattar så jag gråter. Fina vi var. Riktigt haha.



/ Emma

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

fin häst du har :D

2011-07-10 @ 23:16:32
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0