SKRIVET: 2011-07-05, kl 01:30:22 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Fullt upp!

Nu tänkte jag för engångsskull berätta exakt hur min dag sätt ut :) Eller ja, inte exakt. Fast nästan. Typ. Hehe. Jag och Felicia brummade till stallet iallafall. Började åka vid typ 11, och sen stannade vi på Lyckås påvägen också haha. Och juste haha. I farsta nånstans träffade vi random på en av mina lärare (eller förra lärare) och hennes hundar ;) Frågade varför sjutton hon satt IG på mig i engelska. Men fattade inte så mycket efter det samtalet ändå :( Iallafall. Var i stallet (med det menas att mocka, fixa hästen, få honom motionerad = av Felicia, skjutsa Gullman till pendeln och lite sådär).



Sen åkte vi hemåt, helt cp - hade party hela vägen typ :D Musik på högsta, och så störda som bara jag och Felicia kan bli hahaha.. Hon fick iallafall äran att sitta ett tag och vänta med mig innan vääärldens långtråkigaste kurs började. Gjorde inte direkt saken lättare att typ alla satt och sov haha :( Handledarkursen för övningskörning. Men min handledare var inte med. Dissad. Menmen. Hela kvällen gick väl åt det. OCH JUSTE, sen körde jag bil typ resten av kvällen :D Första gången laglig övningskörning, så himlans bra är jag. Verkligen helgrymm.

Johan sa att om jag fixade att stanna perfekt så fick jag köra hem till Felicia hahah :D Och såklart jag fixade det liksom ;) Så fick köra på "riktiga" vägar och det gick helt awesome. Backade och massa gjorde jag också, parkerade i parkeringsrutor och så vidare. Mycket fint. Sen stannade jag hos Felicia och brummade moppe efter det. Och snackade lite skit. Och så vidare :) Jaaa, det var väl typ det som har hänt idag... :P

/ Emma

Juste! Sånt här

är inte okej hahaha :( Har ett program som spårar IPadresserna automatiskt och VAFAN Lund?!?!?!? Förstår inte :( Känner ingen i Lund som skulle kunna skrivit den kommentaren. Finns faktiskt inte ens många alternativ :P Åh. Förvirrande..

Herregud.. Fågel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0