SKRIVET: 2011-07-10, kl 00:38:46 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Gästblogg av Jessica Eriksson

Hejsan alla underbara bloggläsare! :)

Jag heter Jessica Lee Eriksson och jag är 18 år gammal och går i samma klass som Emma. Hon har en enstående häst som man vill ha och den är den finaste araben jag någonsin har sett. :) Han är så duktig i allt. Man blir bara glad att titta på honom på deras blogg som dom har tillsammans med Golumbine. Jag vill verkligen säga att eran blogg är så rolig att läsa och du tipsade att ha så med lindorna. Men två olika färger och det ska jag testa om jag får på min ponny Brave Heart. :)

Jag har en blogg som heter WWW.DRESSYRPONNY.BLOGG.SE :) Jag har en ponny som jag köpte från Veronica Simberg som tävlade i hoppning och där gick det super bra med placringar och vinster. :) han var en super fin hoppponny. Men nu är han än dressyr och vi har redan kommit till REG för ett år sen, alltså 2010. :) Det har så gått bra att Jennifer ska snart tävla NAT. :)

Men besök min blogg så vill jag säga att din häst, Emma och Columbines häst är så fina tillsammans och att ni passar era hästar så bra och ni rider i hermoni tillsammans med era hästar. :)


Jessica


Brave Heart

Tillägg av Emma: Tack för gästbloggningen och de fina orden Jessica! ;) Mycket roligt!

Kommentarer
Postat av: Reby Solo - Hundbloggare

hihi söta

2011-07-10 @ 00:49:57
URL: http://reby.blogg.se/
Postat av: Angelika

StavarN ;)



Gullig häst!!

2011-07-10 @ 01:07:17
Postat av: Veronica

GOLUMBINE!!!!! hahahah jag dör!! Det är hermoni emma, hon är helt klart hermoni ;) INLÄGGET gJORDE MIN DAG!! <3

2011-07-11 @ 14:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0