SKRIVET: 2011-07-22, kl 00:24:48 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Hästig dag idag

Tyvärr blir det här inlägget rätt slarvigt, har inte tid haha.. Men har varit en lååång dag måste jag säga, fast med massa underbara tottosar så det gör inget :D Jag, Felicia och Nattis åkte till Berga först. Jag red Anna, och Felicia Pucken. Älskade Anna, det var rätt länge sen jag red henne nu ju :) Men hon var lite busig och sådär, men ändå snäll som alltid. Duktig tjej! Sen skulle Felicia få testa på att köra, så tog Mona och körde tillsammans. Jag körde typ ett varv på flisen först och visade, sen körde hon och tillsist körde jag igen fast "fort" (alltså det var fort men inte JÄTTEFORT) på rakan. Gick toppen!

Efter det red jag Mumin och Felicia red Jalle. Faktiskt första gången jag red Mumin och gash - han var ju fin ja ;) Stadig och jättevillig så det gick toppen. Men sen bytte vi hästar och jag red Jalle som var på mest pass och galopphumör idag haha.. Men det gick också bra sen! Dock tappade han en sko helt plötsligt så var tvungen att avsluta mitt i liksom.. :(

Efter vi lämnat Berga åkte vi till min prins Pijano (sa hej till honom imorse också iof, då vi hämtade lite grejer i stallet) äntligen! :D Saknat honom SÅHÄÄÄÄÄÄR mycket! Dock blev det en rätt snabbvisit, men bättre än inget. Kvällsfodrade också. Kände lite på honom på banan, gick bra, men han var lite dryg och trotsig, med att typ börja KÄKA mitt i allt när jag red?! Sen när?! Haha.. Aja. Tricktränade och lekte lite med honom också, gick toppen! Wiho, en lång och väldigt bra dag må jag säga! :)
















Annaaaa! :D






Monaaaaaa! :D




Muuumiiin! :D


Jalleee! Hittade bara en bild på honom nu men aja haha..






Pijanooooo himself! :D Wiho.

Hinner inte lägga upp fler bilder men det lär dyka upp på Felicias blogg såsmåningom nångång, så håll utkik där om ni är intresserade! :D

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0