SKRIVET: 2011-07-15, kl 01:49:47 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Hjälp..

Kom på nu att jag aldrig har åkt bort så här länge från min häst.. :( Inte okej. Fast Gullman kommer ta hand om honom toppenbra. Men ändå. Mattes bebis liksom.. Han kommer väl vara den enda anledningen till att jag vill komma hem från Spanien sen kan jag anta. Men senaste dagarna har vi tjafsat rätt mycket i både hanteringen och ridningen så kan ändå vara bra att jag får sakna honom lite - och han mig, så kanske vi sammarbetar bättre sen när jag kommer hem haha! :) Men åh. Bebis pålle. Kommer sakna honom SÅHÄÄÄR mycket.

Hoppade ju upp och visade lite hur Gullman skulle rida honom idag - då var han fin. Sen efter hon ridit klart släppte jag honom på ridbanan. Till och från ville han vara med och leka men efter en liten stund blev han ofokuserad hela tiden. Men aja. Hoppade upp lite bara sådär, utan utrustning alltså, för att skritta av honom sen. Skrittade ut en sväng, och det gick hur bra som helst, stolt matte :) Duscha honom lös gick också klockrent, wiho.

Här kommer lite bilder från dagen.
Han är bra fin alltså.
Och så är han bara, bara min.

























Och förresten. Blev på blogghumör, så tidsinställda kommer iallafall. Bra va!? :D Dock är dem rätt kassa - inläggen alltså. Men så kan det vara haha. Men jaja, bättre än inget iallafall..?

Jamen, nu måste jag sova iallafall. Har inte packat någonting, men är helt slutkörd så går upp tidigt så jag hinner fixa't imorn. Är verkligen helt galet slut i hela kroppen och i huvudet. Känns som jag dels gör massor hela tiden, eller ah, det gör jag typ också, och att det sen händer ännu mer massor HELA TIDEN. Vilket det också gör. Ni anar inte vad jag behöver komma bort från Sverige i bara några dagar. Bara chilla, ha kul och liksom leva livet. Lovar att jag kommer se allt mycker mer positivt, vad det än är efter lite semester! ;)

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0