SKRIVET: 2011-07-02, kl 02:01:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Inte ok! / Emma

Haha. Ojdå. Illa.
Men det blir braaaaaa, säger vi!

I förrgår blev det bara lite trickträning för Pijanos del. Han var jätteduktig :) Stegra, spansk skritt, buga, ligg från marken. Tränade lite på ligg på sidan - upprätt - på sidan och så vidare. Han förstår helt kommandot för det och är superduktig. Älskade häst. Snart ska vi börja träna sitt på allvar också :D

Igår så var det hoppträning som gällde. Rätt "tekniskt svåra" hinder, iallafall för Pijano (och mig hehe). Men det gick kalasers! Mest fokus på markarbetet ändå, så hindrena låg på upp till 1 m, inte högre. Men somsagt, red rätt kluriga vägar, men Pijano hoppar som en gud så det är no problems! :D Hade iallafall lite markbommar, två räcken och en trippelbarr. Trippelbarren hoppade vi lite knasigt, en halvomvändning på bakdelen (nästan som en piruett, men inte helt på stället) och sen direkt hoppa hindret. Men han var så fin :) Inga bommar som trilla och "givetvis" inte ens en millisekunds tvekan på hela ridpasset.

Idag. Idag..? Är ju faktiskt igår, för soooom vanligt är klockan efter 12 ;) Men iallafall så följde Anko (vicegud @ bilddagboken) med ut och fotade äntligen! :D Superduperhärliga bilder blev det och ni kommer få se dem snaaaart. Men inte idag.. Imorn kanske :D Dock så väntar hoppbilderna också. Och det kommer bilder på Gullman och Escada. Men just nu får ni bara dem störda bilderna från när Jenny var här.. Det är då det händer.. liksom..


Här ber jag Jenny hålla i min häst en stund..


Här står min trogna springare och undrar vart hans matte tog vägen..


Här får Jenny och Gullman en idé som dem tyckte var jättebra.


Här snor Jenny min häst :D






Här hade hon gett tillbaka min häst och intagit tränarrollen istället hiho.




Såååå vacker! En riktig skönhet..


AHAHHAHAHA


Ouuups.. Vad hände här?













Gullman är fotografen.. HEHE!

Men mer uppdatering får ni imorn. Ska faktiskt lägga mig och glo på en film. Helt själv. Kan inte minnas senaste gången det hände. Woopwoop. Heidooooo

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Patricia

haha snyggt;)

2011-07-02 @ 21:44:03
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0