SKRIVET: 2011-07-21, kl 00:25:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Men woop!

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Yeah.
Fått ditt hjärta krossat: Nja, det beror på hur man ser det.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, faktiskt, på sitt sätt.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Eh.. Oja!
Kysst en kompis: Jepp!


BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: Ne, de tror jag inte.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Ha-ha-ha. Inget nämnt, inget hänt.
Vilken tid vaknade du idag: Vettefan? Tidigt var det iallafall!
Vad gjorde du igår runt midnatt: Skrattade..? Kanske?
Någonting som du längtar till: Eh.. Spanien? Nä, vet inte.
Senaste gången du träffade din pappa: Kommer inte ihåg.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: ...
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha ja.
Vad gör dig irriterad just nu: Oups..
Långt eller kort: Varför välja?
Vad gillar du gällande dig själv: Ärlighet.

DIN FÖRSTA:

Operation: Jag är tyvärr ingen kirurg.
Piercing: Naveln, förutom öronen då.
Tatuering: Blir snart.
Bästa vän: Hedda.
Sport: Vet inte..? Ridning kanske?
Husdjur: Oj.. Kommer faktiskt inte ihåg!
Vaccination: Jag vet väl inte?
du minns: Eh?
Förälskelse: Det var nog i mig själv.
Alkohol du drack: Rent hembränt, började på toppen!


RANDOM
Äldsta personen du kysst?
Ojoj.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? Det var en bra fråga de.
Vad tycker du om kärlek? Sweet, för dem som får det att funka.
När kramade du någon sist? Idag, massa kramar! Allra senast var Jonas.. för nåra timmar sen.
Saknar du någon speciell person? Ah.
Har du svårt för att bli kär? Jepp!
När kysste/hånglade du med någon sist? Det får nån annan svara på..
Ångrar du det? Vet inte!
När fick du senast en komplimang? Eh.. vet inte?
Har du hånglat med någon av samma kön? Jovars!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Fullt ös, medvetslös.
Hånglat med nån riktigt ful: Inte som jag minns. Men betyder inte att de inte har hänt..
Hånglat med fler än 50 pers: Hoppas jag inte, vore lite slampigt ju!
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll? Ojoj.
Gjort något riktigt dumt? Yeah man!
Gjort något du verkligen ångrar? Alltid.
Varit nykter på nyårsafton? Ja det är klart. Kanske sisådär år.. 1997? :D
Åkt ambulans? Ehm.. Njae, ambulanshelikopter dock.
Gjort nåt olagligt? Kanskeee.
Blivit polisanmäld? Ojoj.
Slagit ner någon? Ojoj.
Skämts över dina föräldrar? Ojoj.
Skämts över dig själv? Blev för många "Ojoj" nu!
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja.
Tar du droger? Nej.
Dricker du? Massor, redbull, cola, vatten, sprit, absint, diskmedel..
Vilka kläder sover du i? Varför kläder..?
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ne, faktiskt inte. Eller kanske Rodney, men han är kär i mig också egentligen, bara så ni vet liksom.
Är du ensam nu? Här uppe på övervåningen, yes!
Vill du gifta dig? Är redan gift. Gifte mig faktiskt i Spanien. HAHA.
Vill du ha barn? Ohja, det är verkligen min högsta dröm..

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Hoppas det var jag?
Du fick ett SMS av: Felicia haha.
Såg dig gråta? Ojoj..
Fick dig att gråta? Hmmm.. vet inte?
Du delade en cigg med? Ronald McDonald? Kalle Anka kanske det var!
Du gick på bio med? Vettefan, det var länge sen.
Skällde på dig? En ful liten hund, säkert.

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0