SKRIVET: 2011-07-04, kl 00:03:46 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Morsning!

Helt underbara bilder på Emma & Pijano, tycker ni inte?

Hihi, jag blir typ helt glad :D

Hursomhelst. Åkte ju till stallet idag på eftermiddan. Mockade och fixade först innan jag skulle rida. När jag borstade så upptäckte jag att hon var lite svullen i höger fram. Dock var hon typ jämnvarm i båda benen. Men jag gick iallafall lite med henne för att se om hon haltade. Och jag kan ju säga att hon gick rätt bra och verkade inte så himla förtvivlad. Gick iallfall till vattenspiltan och spolade med kallt vatten en stund innan jag gick ut med henne. Kollade hur hon skrittade och travade. Asså. Vill inte direkt säga att hon e halt för så illa gick hon inte. Men endå. Kände att jag absolut inte skulle rida idag. Så jag gick in och spolade lite till och ställde sen in henne i boxen.

Så nu under natten så har hon på sig sånnadär paddar med kardborreknäppning. Precis som Back on Tracks, fast mycket bättre (enligt mejsjälv). Dem kommer från Jacson btw. Hursomhelst så har hon aldrig haft dem förut och tyckte att det var lite konstigt, hihi. Söt hon e!
Men imorgon så får vi se om de e bättre eller sämre och utifrån de se om hon ska stå i sjukhage :(
Usch, vill att det ska bli bra. Hoppas verkligen inte att hon har ont :'(

Tydligen så hade Pijano ett sår på rumpan så dem måste nog ha busat i hagen eller nåt. Mm.. Finisarna! ♥



Världens finaste! ♥

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0