SKRIVET: 2011-07-10, kl 23:55:32 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Nämen.. tjenare!

Diggar ni Rubys inlägg här under? Ohyes! ;)

Den här dagen har varit.. lite störd. Orkar inte berätta allt känner jag. Eller typ nästan. Åkte till stallet med Anko. Bestämde mig för att löshoppa Pijano och O-M-G vad han hoppade! Jag och Gullman försökte verkligen få stopp på honom när han hoppat hindret på 130 eller vad det var ett antal gånger men misslyckades hahaha. Iallafall så har han slagit sitt höjdrekord med 20 cm idag... Han har nu löshoppat över sin egna höjd - hela 160 cm!!! Dock så var det bara för att se vad han kunde, kommer aldrig löshoppa honom så högt igen. Men kul att det blev bilder och film på det iallafall :) Så jävla galet grym!



Sen så. Har hans man rykt nu. Alltså. FML. På riktigt. Fan, jävla, fan.



Och sen som Gullman skrev gick ju ingenting som det skulle :D Men det blev bra ändå. Jag, Ruby och Anko satt rätt länge på Ribby och snackade och sådär. Sen drog jag och Ruby hem till miiiig. Imorn ska ju hon med till stallet och busa och sådäääääär.



/ Emma

Kommentarer
Postat av: Angelika

Du kommer lägga upp filmen, riight??! DU MÅSTE :D

2011-07-11 @ 02:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0