SKRIVET: 2011-07-14, kl 22:13:36 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Oj, dåligt med uppdatering

MEN. Jag håller faktiskt på att fixa inför min trip to SPAIN imorn :D Eller vi kan låtsas det iallafall. Har iallafall shoppat för olidligt mycket pengar, växlat pengar och sånt. Fast inte packat. Fett illa. Men det lööser sig ;)

Iallafall, så red Gullman Pijano idag eftersom det är hon som ska vara hästvakt när hans matte är borta ;) Hon har ridit honom några gånger förut, men det var bra att jag fanns på marken och även kunde hoppa upp en gång och visa, så det blir så bra som möjligt :) Men gick hur bra som helst! Här kommer lite bilder.







/ Emma

Och juste. Vänta er inte alls mycket uppdatering från mig nu ett tag. Hade ju tänkt skriva tidsinställda, men det har hänt alldeles för mycket hela tiden, så har inte orkat eller hunnit tyvärr. Kommer något inlägg under tiden jag är borta - från mig, annars sköter ju Gullman bloggandet och berättar hur det går för Pijano också :) Ska bli kul att läsa sen när jag kommer hem :D Blir som en liten bloggpaus dessutom, och paus från ALLT annat. Fan vad najs det ska bli att dra iväg nu. Helt själv ner till världens bästa. Love. Fan, åh. Underbart. Finns inte ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0