SKRIVET: 2011-07-28, kl 14:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Okej, nu ska ni få höra här

Gullman har typ slutat blogga :) Nääää, men hon har typ inget internet eller nått? Ska väl försöka blogga på egen hand så länge det krävs då, men har liksom.. Fullt upp hela tiden. Men allt för er ;)

Planer för den här veckan finns det massor också. Dock är inte Pijanos träning planerad denna vecka.. kör nästa istället! Men förutom massa utomstående grejer för bloggen, kommer Pijanos förra ägare ut och hälsar på en stund idag. Det blir tredje gången sen jag flyttade honom från Knivsta för typ ett år sedan. Eller hon har kommit ut till Berga två gånger, och sen träffade jag henne på en tävling i höstas också :) Iallafall, imorn ska jag och Felicia troligtvis åka ut och rida hennes nya häst också. Ni vet säkert vem hans förra ägare är..? ;)

Annars planer för helgen.. Hm.. Grillpartaj imorn eller vara hundvakt. Vet inte än. Återstår att se :) Gröna luuund på lördag. Och så vidare liksom. Inget intressant för er säkert ;) Men nu vet ni. Intressant jag vet.


Haha, är det bara jag eller är det så att man knappt kan se att det här faktiskt är Pijano en gång i tiden..? :P Hahaha lilla snutten då..

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0