SKRIVET: 2011-07-20, kl 21:04:42 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

OLAAAAAAAA!

Back in Sweden!

Inte för att jag vet om det är sådär jättepositivt men aja :( Finns så stört mycket jag skulle kunna berätta om dessa dagar i Spanien, men alltså.. Kanske senare :P Kanske bjuder på lite bilder också, vi får se ;) Men det har varit så galet underbart iallafall, precis vad jag behövde verkligen. Kan typ inte fatta att man sitter i gråa Sverige nu liksom.. Menmen. Tack för underbara dagar Felicia, Ellinor, Johanna, Tina, Mattias, Emil, Jossan och Linus! + lite randoms kanske ;) Fucking amazing, helt ärligt. Gaaaaalet bra! :)

Nu bor jag hos Felicia i Spånga, Sverige. Jippie. Nejmen det är najs det med. Imorn ska jag äntligen få träffa min underbara prins, dock har jag inte oroat mig så mycket för honom - han verkar ha haft det bra med Gullman och så vitt jag vet har han skött sig som en ängel :D Duktiga killen.

Dessutom ska jag träffa finaste tjejerna Anna och Mona (och såklart alla andra underbara travisar) imorn, wiiiie :D Aja, helt värdelöst är det inte att vara tillbaka i Sverige.. Men äsch.

BARAMPAMPYYYYSH!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0