SKRIVET: 2011-07-28, kl 11:11:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Oups... (Opus? Näe)

Hej!
Heheh.
Tjaaaaa.

Råkade liksom glömma det här med uppdatering igår. Gick inte så bra som jag tänkt mig.. Tanken som räknas, kom ihåg det! :D Men det var en sjukt lång dag igår iallafall. Upp aptidigt för att åka till Karolinska och spendera några timmar där, sen vidare till S:t Erik, dock orkade vi inte ens innan för dörren innan vi vände om :) Inte okej med så här mycket sjukhus, jag är så jävla livrädd. Fast på KS var det rätt lugnt först för var så trött att jag inte ens kände att jag andades hahah.. Nämen, satt där och klunkade redbull utan framgång.. Failade totalt flera gånger också. Hatar, hatar, hatar, hatar sjukhus. Då vet ni.

Sen åkte jag och Felicia till VH och käkade mat. Och kom på att det skulle vara kul att köra lite häst, så ringde Sara och en kvart senare (cirka sådär) var vi på Berga och hämtade in Farfar! :D Körde typ 3 varv på flisen med skrittpauser, han är ju gammal den lilla gubben :) Han blev galet pigg till och från hahaha, drog på som fan.. Märks inte alltid att han är född 1987 nej ;)

Chillade där med lite folk innan vi åkte vidare. Mot Pijano, väntade på sadelutprovaren för andra dagen i rad osv. Blev lite ridning. Typ 2 min. Hehe. Fixade och sådär, sen åkte vi hem. Åkte faktiskt förbi hemma hos mig på Södermalm också, har ju inte varit inne ens en sekund i mitt hem på typ två veckor sådär.. Har inte ens haft mina nycklar haha :( Men ah, hämtade kläder och sådär och hälsade på min vovve. Hon har saknat sin matte jättejättemycket. Får dåligt samvete :(

Åkte vidare mot Spånga och kom på att det fan var trav på Valla, så drog dit. Mer behöver ni inte veta om gårdagen! ;) Schnygga hästar vare iallafall! Och jag och Felicia är förjävla bra på att se vilken som är vinnaren alltså. Mums.

SÅHÄÄÄÄÄR FAIL att det här inlägget är tidsinställt också. I know. Peace!


Bild på Farfar! Bilden är otroligt snodd från www.bergatrav.blogg.se. Om det inte var liksom okej, får du helt enkelt.. slå mig Sara :) Eller skrika. Eller nått. Kan gå fram och tillbaka på rakan om du vill :D Eller passa din hund......? Hm.

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0