SKRIVET: 2011-07-22, kl 22:20:29 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Rubriken tar vi sen

Hejsan hoppsan!

Dåligt bloggande från min sida känner jag, hehe. MEn jag har faktiskt inte varit hemma på typ två dagar.. Inte för att jag e hemma nu heller men men.

Igår så hoppade jag Pijano iallafall, men skriver mer om det sen.
Idag så red jag Escada på banan och gud va hon kändes bra. Hon vilade igår och jag tror att hon tyckte om det. Idag var hon jättesammarbetsvillig (herregud långt ord).. Och hon jobbade verkligen, vart helt genomsvettig. Snutte! Provade att rida lite annorlunda idag oxå. Ha lite kortare tyglar och handen längre fram och mer stadig. Hon tjaffsade lite med huvudet i början men sen vart hon jättefin. Åhh! Idag var en sån där dag då man bara vill fortsätta rida i all evighet typ :P

Skuttade över två småhinder som låg på kanke 30 cm, haha. Bara för att få henne mera fokuserad. Och hon tyckte det var kul :D

Efteråt skrittade vi av ute!

Imorgon ska vi hoppa litegrann, wiho! LÄääängtar :)

Just nu är jag och Emma på en hemlig plats och ska övernatta här i natt. Kommer bli.. mysigt.. hehe. Men det e grymt här iaf :D Mycket flugor dock...

Pusshej!

/Gullman

Hejsan hoppsan!

Nu är det JAAAAG (ni fattar nog vem..?) som skriver. Blev ett och samma inlägg hehehehehehe.. Idaaaag så red jag iallafall på Pijanobusen barbacka med repgrimma på ridbanan. Han var fin :) Red mest lång och låg i trav och galopp, men samlade upp honom lite här och var, och det gick toppen. Han var riktigt reglerbar så det var najs jö :D Red lite förvänd galopp, byten, 8-meters volter i galopp, skänkelvikningar, öppna och sluta. I galopp hihi. Fin ponny.

Somsagt så är vi på ett mycket hemligt ställe, fast inte en alltför okänd plats... Hehe. Men whatever. Imorn blir det hemligt uppdrag igen. Så hemliga vi är. HEHÖ

Ehh.. Våran blogg suger. Vi vet, vi tycker det också :D Ska nog sluta läsa den.

/ Emma

Fast nu funderar vi faktiskt på att gå lite fram och tillbaka på...........eh...ja.. Eller.. kanske.. äta.. bananer. I ett träd. Eller. Hm. ELLER. Hm. Äsch :D HEIDO


Live från...... Härifrån :D

Kommentarer
Postat av: sofie

eran blogg suger verkligen inte den står för namnet! ''absolutbäst'' ni är helt sköna! love it

2011-07-23 @ 18:48:05
URL: http://souffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0