SKRIVET: 2011-07-10, kl 23:42:56 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Ruby Jongarden! woopwoop

Hejhej bloggen! Jag heter som sagt Ruby och är 18, fyller snart 19 år. Jag går också på Berga, ska börja mitt 3 år nu i höst :) och det är därifrån jag känner både Emma och Gullman! Jag har alltid hållt på med hästar mer eller mindre och rider en kompis ponny på skolan som hon lånar/har på foder som heter Hazena, hon är speciell haha men underbar, rider henne och håller på mycket med horsemanship! Sen hade jag trav i lite mer än ett år på skolan vilket var hur kul som helst men bytte sedan till rid då det var det jag vill hålla på med i framtiden!
                  

(ursäkta om detta ser ut som fan, är inte direkt en blogg tjej haha)

Men hur som helst om Emma och Pijano så har jag ridit Pijano två gånger, första gången så gick det helt okej (om man jämför med andra haha) såg inte så jättebra ut men gick liksom. Han krävde mycket konsentration och mig och konsentration går inte alltid ihop haha. Men hur som helst var det kul! Andra gången så var han pigg!! stack med mig och ja... det gick mest åt att försöka få stopp på hästen och styra in i väggen helt enkelt haha! Men men så kan det gå :P Imorgon hur som helst ska jag försöka mig på han igen och hoppas på att det går lite bättre :) men han är i alla fall en otroligt fin häst med mycket personlighet och så! Ska bli riktigt kul att åka ut till stallet igen och hälsa på han och Escada! Vet inte riktigt mer vad jag ska säga känns som jag dragit ut på de här till ett tråkigt inlägg haha :P

Men tack för mig i alla fall! ciaoo / Ruby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0