SKRIVET: 2011-07-02, kl 23:00:52 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Sjukt..

Sitter och kollar igenom lite gamla bilder på min numera låsta bilddagbok, där jag laddat upp bilder dagligen från 2006 haha.. Galet. Men datumet 2 juli 2007, vilket det är idag, känns typ som igår när jag kollar på bilderna haha! :D


Jag och världens finaste hund Totte. Åh, saknar min bebis :(


ÅÅÅÅÅH MINNEN! Arnis och Sess, saknar er! :(

Ibland önskar jag att jag kunde få tillbaka den tiden.. Bara för en sekund..

/ Emma 

Kommentarer
Postat av: Anette

Och vi saknar dej stumpan <3<3<3...



Nu börjar Totte komma upp i åren och har fått lite knölar här och var på kroppen.... Och vi alla vet ju vad det innebär :'(

2011-07-24 @ 04:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0