SKRIVET: 2011-07-17, kl 10:55:47 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Sovmorgon idag!

Godmorgon!

Tog en sovmorgon idag, kände att det behövdes. ;)

Planerna för dagen är att först och främst bli frisk. Det vill jag verkligen bli. Och jag brukar få som jag vill, hihi. Nej me seriöst, hatar att vara sjuk ju :(
Sen ska jag åka till stallet. Eller först ska jag ta en sväng på stan å se om jag behöver ngt. Men sen så blir det stallet. Ska rida ut båda hästarna idag tror jag. Pijano ska jag ta en lugn skritt & trav-tur på. Lite klättring oxå kanske, får se vad vi hittar för väg ;) Escada vill jag oxå rida ut på fast vill endå rida på banan. Åh beslutsångest!
Aja får se hur de blir :P

Glöm fortfarande inte att skicka in förslag till DET HÄR. Annars blir de inge kul ju :P hihi



Saknar att rida på rakan..

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller gå fram och tillbaka.............

2011-07-17 @ 16:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0