SKRIVET: 2011-07-16, kl 23:00:00 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Tidsfördriv

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Tror de
Fått ditt hjärta krossat: Näe
Träffat någon som förändrat ditt liv: Venne riktigt
Fått reda på att någon har pratat om dig: Haha ja de klart!
Kysst en kompis: Ofc!


BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: Ah typ
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Som om jag minns de?
Vilken tid vaknade du idag: kl 5
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov..
Någonting som du längtar till: Nästa vecka
Senaste gången du träffade din pappa: Förra veckan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inte mycket just nu
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja
Vad gör dig irriterad just nu: ont i halsen
Långt eller kort: mittemellan
Vad gillar du gällande dig själv: det vet jag inte riktigt..


DIN FÖRSTA:

Operation: Operation Dagsverke i 4an typ
Piercing: -
Tatuering: snarttt
Bästa vän: Malin
Sport: ridning
Husdjur: Guldfisk
Vaccination: öh?
du minns: jamen precis!
Förälskelse: de var nog Donken
Alkohol du drack: Öl


RANDOM
Äldsta personen du kysst?
hmm
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? ..
Vad tycker du om kärlek? väldigt gulligt
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? alldeles för mycket
Har du svårt för att bli kär? mm
När kysste/hånglade du med någon sist? igår
Ångrar du det? absolut inte!
När fick du senast en komplimang? igår
Har du hånglat med någon av samma kön? onyktert

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: fullt ös
Hånglat med nån riktigt ful: har väl hänt..
Hånglat med fler än 50 pers: nääe
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll? haha ah
Gjort något riktigt dumt?
japp
Gjort något du verkligen ångrar? de me
Varit nykter på nyårsafton? klart jag har!
Åkt ambulans? neej
Gjort nåt olagligt? yes
Blivit polisanmäld? nope
Slagit ner någon? haha
Skämts över dina föräldrar? nja
Skämts över dig själv? har väl hänt
Sagt jag älskar dig och menat det? aa
Tar du droger? nej
Dricker du? dansa är kul men jag föredrar att supa
Vilka kläder sover du i? kläder? haha beror på
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? de vet väl inte jag heller
Är du ensam nu? lite
Vill du gifta dig? förgifta mig
Vill du ha barn? ah fast.. NÄE

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jagsjälv
Du fick ett SMS av: papi
Såg dig gråta? de vet jag inte
Fick dig att gråta? det vet jag inte heller
Du delade en cigg med? tror de var Sarski
Du gick på bio med? Olle
Skällde på dig? en liten hund i stallet

 

Lite tråkigt tidsfördriv sådär. Tidsinställt oxå! ;)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0