SKRIVET: 2011-07-10, kl 00:03:26 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Tjenixen!

Idag var jag ju på grönan med några kompisar, trevligt värre! Hann dock inte åka så jättemycket eller så, då jag jobbade kväll i stallet. Men spelade på "galopphästarna", och valde den vita (Pijano fattar ni väl ;)) och vann givetvis överlägset då HAHA. Kuuul. Annars var det inget mer som hade med hästar å göra hehe.

Satt och snackade skit ett tag med Gullman utanför stallet sen dampade vi lite inne vid hästarna och filmade några roliga filmer. Får se om Gullman lägger upp dem sen! ;) Sen skrittade vi ut en sväng. Pijano fick bara ha ett grimskaft runt halsen och ett schabrak (för att jag inte skulle bli smutsig) på sig idag. Gick utmärkt :) Juste, jag agerade chafför både till och från stallet igen ;) Först från Slussen hela vägen till stallet, sen hem från stallet då.

Awesome, man känner sig så jäkla vuxen när man sitter och kör en ändå hyfsat stor bil på 110-vägar sådär proffsigt som jag gjorde haha ;) Nejmen det är kul, mitt mål är att ha färdigt körkort och egen bild på 18-års dagen givetvis! Vilken frihet det skulle vara alltså.. Men grymt att jag redan nu kör mig själv dit jag ska (med min handledare Johan brevid givetvis ;))!

Sen fikade jag och Gullman på Café 60 i ett par timmar på kvällen, myyys. Nu tänkte jag sätta mig och skriva lite blogginlägg och tidsinställa och så :)


Fick bli en bild på Majsi idag från Grönan hehe :)

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0