SKRIVET: 2011-07-30, kl 23:03:16 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Troligtvis sista blogginlägget...

För min del iaf. Emma bestämde sig för att hon ville blogga ensam eller hur de nu var (ni får ta de med henne sen). Men ah, så jag slutar blogga, här och nu. Känns lite trist. Allt var ju nästan som en dagbok typ, kunna se tillbaka, minnen ah allt dedär. Meeen hursomhelst.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har ju bokstavligt talat ingenting mer att skriva om, höhö. Men de var kul sålänge det varade iallafall. Faktiskt, jag tycker det. Kanske inte var den mest duktiga på att uppdatera, men gjorde mitt bästa iaf. Men misslyckades, as usual ofc!

Har ingen aning om Emma ska ha kvar denhär bloggen eller hur det blir. Men om hon har det kommer jag ju givetvis fortsätta läsa. Kan ju erkänna att jag faktiskt var en av absolutelits trognaste läsare. Haha.
Och ja ni läsare. Tack för att ni fortsatt läsa, tack för alla gulliga kommentarer och allt sånt - guld värt vill jag lova! ;)

Näe men nu ska jag väl ta mitt pick och pack å dra härifrån. Allt gick så fort, men aja. Hejdå!



Med blogg eller utan, du och jag Escada kommer ändå alltid vara absolutelit! ♡

/Gullman





Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt! :(

Emma du får inte sluta blogga! Vilken blogg ska jag då läsa? Ingen slår dina bloggar! :)

2011-07-30 @ 23:14:56
Postat av: Angelika

Nej fett synd :(

2011-07-31 @ 00:28:23
Postat av: Ellinor

NEJNEJNEJNEJNEJNEJ!

Det här är absolutbästaelitbloggen och varken du eller Emma ska sluta blogga på den!!

Ni driver den tillsammanns och så äre, och så ska de fortsätta! Ni bloggar bäst tsm och är lika bra dom dressyrmupparna! Kom igen fortsätt, tillsammans!



/ TROOGEN BLOGGLÄSARE <3

2011-07-31 @ 18:10:48
URL: http://erikaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0