SKRIVET: 2011-07-12, kl 09:21:22 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Upp och iväg..

..snart iallafall ;)

Godmorgon!

Ska snart börja gå upp och göra mig iordning för att sen möta Emma och sticka iväg och hämta min moppe i Bromma. Efter det åker vi till stallet och så :)
Vet inte vart jag ska rida idag, beror lite på, men det känns som om att det blir på utebanan. Vädret är ju perfekt! :D

Sen så blir det inte så mycket mer uppdaterning från min sida ikväll då jag inte e hemma, men jag tror att Emma kommer lägga ut massa bilder å sånt från igår så håll utkik!

Sen vill jag bara säga tack till alla gulliga läsare :D Statestiken växer hela tiden och ni kommenterar SUPERBRA. Alltid lika kul å blogga då. Creds till er! :D



/Gullman

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

hej, hur är läget?:D

2011-07-12 @ 13:51:02
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0