SKRIVET: 2011-07-08, kl 12:36:53 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Uppdatering var det..

.. INTE! :D

Men iallafall. Här kan ni läsa om gårdagen, eftersom jag liksom missade den delen.. :P Förutom det, så gjorde jag lite andra grejer som jag inte tar upp i bloggen. Och sen övningskörde för 2:a gången! :) Körde hem från Älvsjö till Södermalm - i stan, 70 vägar och grejer. Grymt va? Bästa bilförarN ;) Men kände mig rätt sämst tillochfrån, men skitsamma!





Nu ska jag iväg till stallet. Ska jobba nu i eftermiddag/kväll. Men ni kommer iallafall få ett tidsinställt inlägg, med hoppbilderna från häromdagen :) Tjata på Gullman också, hon bloggar ju knappt alls! ;)

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0