SKRIVET: 2011-07-07, kl 10:33:30 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Uppdatering..

Ja, vad hände med den? Haha, jag vet inte. Skyller på att jag inte har haft tid och att jag typ hatar min data just nu. Sämsta bortförklaringen, men ah :P

Har iallafall inte hänt så mkt faktiskt. Har ju mest hängt i stallet med världens finaste häst :) Hon har ju varit svullen i benent, dock inte halt, men har iallafall inte ridit utan endast promenerat. Anne kollade på benet i förrgår och tyckte att jag skulle prova kyllera. Å de gjorde jag. Och igår när jag kom till stallet så hade svullnaden gått ner :D Wiho!
Asgrymt ju. Och hon gick mycket bättre oxå vilket var super!

Vi gick en promenad upp till stall Hässlingby och runt lite mellan hagarna. Esci var jätteglad :D hihi!













Efter stallet så åkte jag direkt hem, bytte om och mötte Stuben, Maja och Edris  vid Kristinebergs tunnelbana. Vi gick ner och satte oss vid vattnet, käkade och pratade. Dem badade även. Men inte jag, haha. Hater det! :P





Myyyys!

/Gullman

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design

mysigt :)

2011-07-07 @ 13:44:22
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0