SKRIVET: 2011-07-16, kl 15:24:02 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Uppdateringen som skulle komma igår..

.. Men jag somnade typ vid åtta. Trött chey! HAHA :D

Om ni inte har "hängt med" så är Emma iaf i Spanien nu. Jag är absolut inte det minsta avundsjuk. Hehe. Så nu tar jag hand om både bloggen och Pijano helt själv. Hur kommer det att gå? JÄTTEBRA såklart! :D Ska verkligen försöka uppdatera så mkt som möjligt. Woop woop!

Såå vad hände igår då? Jo, jag kom hem vid typ halv 9. Sov i typ 1 timme innan jag gick upp och åkte och mötte min brorsa. Vi gick runt litegrann i stan, käkade och så innan jag var tvungen att åka till stallet. Så jag åkte dit, mockade å fixade allt innan jag tog in Pijano. Red på ridbanan iallafall. Och det gick väldigt bra måste jag säga. Han skötte sig kanon och kändes jättefin. :) Gjorde lite serpentinbågar och gångartsväxlingar för att han verkligen skulle lyssna på mig. Och det gjorde han. Awesome!

Efter jag hade ridit Pijano så tog jag in alla hästarna eftersom att jag jobbade igår. Sen gjorde jag iordning Escada. Red henne på ridbanan oxå. Eftersom att det gick skitdåligt i förrgår så "började jag om" typ helt med allting. Hon var galet stark i vänster, så jag gjorde små åttvolter och böjde igenom och lossade. Efter ett tag så släppte det och hon kändes jättefin. Red inte så länge utan avslutade när det kändes som bäst. Och det kändes verkligen bäst oxå. Hon var stört fin när jag avslutade och båda två var lika glada! :D

Idag åkte jag till stallet tidigt och fixade. Hade nämligen lunchen. Dock så fick jag typ kriga dit. Hehe. Har åkt på en förkylning. Inte så konstigt kanske eftersom att jag väntade på bussen igår klockan halv 7 på morgonen i spöregn, I EN TIMME. Japp, den var försenad. SL lixom.. -.-

Hursomhelst så är jag hemma nu iallafall :)
Och jag uppdaterar lite mer senare!

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0