SKRIVET: 2011-07-04, kl 10:40:09 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Uppe med tuppen!

Okej.. så tidigt är det inte. Men iallafall :D Väntar på att bästa Felicia kommer och hämtar mig, sen rullar vi till stallet! Vet inte om hon vill rida idag eller om jag gör det, det återstår att se haha :) Iallafall så kommer jag ha fullt upp hela dagen då jag direkt när jag kommer hem från stallet ska på den dära handledarkursen för övningskörning och sen hoppas jag att det första jag gör efter är att kör bil haha!



Här är en planering för veckan iallafall;

Måndag -
Uteritt, lösgörande.
Tisdag - Dressyr på ridbanan.
Onsdag - Hoppning på ridbanan.
Torsdag - Uteritt, intervallträning.
Fredag - Dressyr på ridbanan.
Lördag - Bommar/småhinder på ridbanan.
Söndag - Uteritt, klättring.

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0