SKRIVET: 2011-07-10, kl 00:50:06 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

Morsning!

Heeeeej!

Soft dag de har varit idag må jag säga. Vaknade, snackade i telefon, gjorde mig iordning å drog in till stan med Mami, käkade och drog vidare till stallet. Var där en stund innan jag åkte med till vh och handlade lite energi :P Sen tebax till stallet för att fixa med allt. Efter en stund kom Emma å vi tog en paus från allt å satt ute och snackade i solen, hihi. Insåg rätt snabbt att klockan gick så vi gick in, gjorde iordning och skrittade ut en sväng. Orkade verkligen inte byta om så det blev jeansshorts och converse, standard, Hehe. Barbacka oxå. Eller. Njae.. Hade schabrak och gjord runt magen men endå. Väldigt lugn skrittur iaf ;)

Efteråt fixade vi lite snabbt med fodring och grejjs innan Emma styrde bilen mot söder. Väl "hemma" i stan så drog vi direkt till café 60 och bara satt å snackade å drack chailatte, mums. Fett me mys asså! :D

Kom hem för en stund sen och har käkat å snackat i telefonen, ska sova typ.. NU!
Men lite bilder från dagen bjuder jag endå på ;)







Haha, jag vet faktiskt inte vad hon håller på med :P Söte!



Dem bästa! :D

Näe, nu måste jag sova, hörs imorgon!

/Gullman

EDIT:
Filmerna som Emma snackade om i sitt inlägg.. Överväger om jag verkligen ska lägga upp dem, haha. Helt cp typ. Aja, vill ni det så bjuder vi på oss själva.. REJÄLT! ;)


Kommentarer
Postat av: Angelika

Lägg ut filmerna :D

2011-07-10 @ 01:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0