SKRIVET: 2011-06-10, kl 00:07:55 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

-



att jag vill ha
- en fiiiin ny hästtransport. Hästbuss går också bra!
att jag lyssnar mest på - radio, eftersom spotify bestämt sig för att kosta pengar.
att jag pratar - ganska mycket ibland..
att jag inte gillar - spindlar och falska människor.
att jag avskyr när folk startar - falska rykten.
att kärlek är - lite överskattat.
att jag gillar att - flippa galet.
att jag alltid kommer att - vara jag.
att jag är hemligt förälskad i - rodney (fast det är inte hemligt)..
att sist jag grät var - idag, när jag skulle skriva en livscykelanalys-rest..
att min mobiltelefon är - något jag inte klarar mig en minut utan.
att när jag vaknar på morgonen - somnar jag om.
att innan jag går och lägger mig - kollar jag facebook.
att idag har jag - vart på sommarskolan och i stallet.
att jag just nu tänker på - eh.. vad jag ska skriva här.
att i kväll ska jag - chilla galet.
att i morgon kommer jag - åka till Berga, sen stallet, sen till landet.
att jag hoppas - att allt blir bra med Pijano nu.
att jag inte har - gjort alla mina rester hehe.

Har du:

Någon som förstår dig? - Svårt att säga. Men tror faktiskt det!
Någon som du saknar? - Ja, tyvärr..
Någon som du hatar? - Haha, hata är ett starkt ord. Men ja, faktiskt.
Vem kramade dig senast? - Kommer inte ihåg haha..
Vem pussade dig senast? - Pijano!
Vem ringde dig senast? - Mamma.
Vem ringde du senast? - Johan.
Vem var hemma hos dig senast? - Förutom familjen? Vet inte, har inte vart hemma på länge hehe.
Vem var du hemma hos senast? - Sara typ.
Har du några kärleksproblem? - Äschdå!
Har du pratat med någon idag? - Haha oja.
Har du gråtit idag? - HAHA, ja faktiskt.
Har du skrattat idag? - Självklart!

Jag:

Är singel? - Och inte sökande!
Svär ofta? - Kanske lite för ofta.
Sjunger i duschen? - Ne.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Givetvis, det har jag haft också!
Skrattar åt dina egna skämt? - Såklart, det är dem bästa.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - Njae, tror inte det.

Har du:

piercingar? - Öronen och naveln.
Syskon? - Två låtsassystrar och två halvbröder.
Jobb? - Ne, inte längre haha..
För många vänner? - Nej, verkligen inte.
Färgat håret? - Mååånga gånger.
Bra självförtroende? - Nja. Ne. Eller ibland.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - Jaaa.
Gjort något olagligt? - Olagligt..? Vad är de..?
Somnat i skolan? - Ja, INTE OK!
Tappat bort mig i min hemstad? - Säkert.
Sett en fallande stjärna och önskat? - Ja.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - Alldeles för många gånger.
En hemlighet som ingen annan vet? - Ja..
Sovit en hel dag? - Ja.
Somnat gråtande? - Ja.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - Har inte riktigt hunnit säga det till Rodney..
Blivit kallad player? - Haha typ, förstår inte.. Känner mig lite blond.
Färgat ditt hår svart? - Ja, faktiskt!

Vad:

Längtar du till mest just nu? - Hösten. Hur hemskt det än låter att säga det.
Ska du göra i helgen? - Vara på landet, wohoo!
Har du för kläder på dig? - Myskläder!
Gjorde du igår? - Var på skolan. Och i stallet.
Ska du göra i sommar? - Massa grejer. Eller?
Åt du senast? - Glass.
Har du för mobil? - iPhone 4.
Vad köpte du senast? - Eh.. redbull kanske?

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0