SKRIVET: 2011-06-19, kl 20:54:15 | PUBLICERAT I: Gullmans inlägg

1-2-3 escada ville verkligen inte vara me

Vilket jobbigt väder de va idag, tycker ni inte?
Jag var tvungen att gå till stallet från VH för det gick tydligen ingen buss. Asjobbigt var det, haha. Men kom fram iallafall och tog in alla hästar. Hittade Emma och vi bestämde oss för att skirtta ut. Gjorde iordning och gick ut för att sitta upp. Precis då öppnade sig himlen och det började spöregna. Verkligen bra tajming!
Emma bangade på att följa med så jag skrittade iväg själv. Och Escada tyckte inte de var så värst kul att vara ute i regnet. Muppade sig gjorde hon oxå, tittade på massa vanliga saker. Haha. Men jag skrittade iallafall typ till Kalvsvik och tillbax. Påvägen tillbaka träffade jag Emma och Pijano på promenad så jag följde med dem igen för att skritta lite till. Men det slutade regna då så de var ju bra! :)

Efter stallet åkte vi hem till Emma där vi befinner oss just nu. Ska fixa massa med bloggen och lite annat hemligt.. Moahah, men ni får ju se sen lixom! :D


Asså, heh, jag lånar lixom Emmas ena dator just nu och det går skit för jag förstår typ ingenting på PC, hehe. Så jag kan typ inte ladda upp några bilder -.- men jaja!

/Gullman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0