SKRIVET: 2011-06-05, kl 10:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

5 juni, 07, 08, 09, 10

För 4 år sedan, var jag fortfarande en trogen ponnyryttare ;) För exakt 4 år sedan red jag c-ponnyn Chamir, en ponny som jag red en heldel efter det och även tävlade i hoppning. Nödvändigt vetande haha? ;)





För exakt 3 år sedan, då ponnytiden började lida mot sitt slut helt måste jag säga, hoppade jag min älskade prins Tudor för sista gången någonsin.. :( Saknar honom så förjävla mycket..



För exakt 2 år sedan red jag dressyr på Pijano i ridhuset på Hagbyholm haha :) Vi hårdtränade inför dressyrdebuten hahaha.. Minnen!



För exakt 1 år sedan red jag dressyr på Pijano på ridbanan "hemma" i knivsta, hos Daniel, där han stod då. Lite skillnad på utrustning och så från året innan måste jag säga ;) Och på svårighetsgrad hehe.





Haha ballt egentligen att allt detta har hänt på just det här datumet, 5 juni, fast olika år :D Får värsta flashbacksen av att sitta och skriva såna här inlägg..

/ Emma

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

coolt :D

2011-06-06 @ 11:36:16
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0