SKRIVET: 2011-06-01, kl 23:49:35 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Är det sommar eller?!

Hade världens mest softa skoldag idag måste jag säga. Hade sovmorgon till 10:50, och då kollade vi bara på film, sen var det lunch. Soft! Efter lunch red vi ut ett gäng på flisen i solen, mys! Jag red finaste Anna, gick så himlans bra. Hon var superdupersnäll. Fast när vi kom tillbaka till stallet dummade hon sig lite och reste sig en gång och lyckades klämma mitt ben i en stolpe, så nu har jag världens bula på benet och kan knappt röra mig utan att det gör ont hehe :P Men aja, det gör inget för hon var så fiiin så :D

Anna fick ha Pijanos hoppsadel och hoppträns som "vanligt" hihi. Och GIVETVIS de rosa lindorna som matchar så fint till min rosa Kingsland-tröja. Hahaha, geek-varnig, jag vet. Men hon passar faktiskt i rosa!





















/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0